歌詞:

我收到你的電郵只是因為你現在沒有女伴,不是嗎?
I got your emails you just dont get females now, do you?

一但我的心不在你腦海裡,無論如何,
Once in my heart, is not in your head, anyway.

親愛的你已太遲對我你已不再重要,不是嗎?
Mate your too late and you werent worth the wait now, were you?

你已經出局,當你玩弄我時你就失去機會了
It's out of my hands since you blew your last chance when you played me.

你將因我而哭泣,你將因我而放聲大哭
You'll have to cry me out, youll have to cry me o-o-out.

我所掉的淚,不代表什麼,是時候該講你驅除
The tears that I fall, mean nothing at all, its time to get over yourself.

寶貝你不是我全部,寶貝已經沒有方法可以挽回
Baby you aint all that, baby theres no way back.

你可以交談但寶貝我正慢慢離開你
You can get talking but baby Im walking away

當我發現有關你如何擾亂我,我已心碎
When I found out how you messed me about, I was broken.

從前我相信你,但現在我已經不再需要你了
Back then I beleived you, but now I dont need you no more.

你選擇你的錯誤,她曾漢你在一起你並不孤獨
You'll pick on your fault, 'cause you werent alone, she was with you, yeah

現在我已不再在意,有關誰有關那些什麼那些哪哩,我們都過去了
Now I couldn't care, bout who, what or where, were through.

你將因我而哭泣,你將因我而放聲大哭
You'll have to cry me out, youll have to cry me o-o-out.

我所掉的淚,不代表什麼,是時候該講你驅除
The tears that I fall, mean nothing at all, it's time to get over yourself.

寶貝你不是我全部,寶貝已經沒有方法可以挽回
Baby you aint all that, baby theres no way back.

你可以交談但寶貝我正慢慢離開你
You can get talking but baby Im walking away

 

 

引用:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010022400498

arrow
arrow
    全站熱搜

    自信立宏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()