Pixie Lott - 'Use Somebody' ( Kings Of Leon Acoustic Cover)

 

 

歌詞:

Kings Of Leon - Use Somebody

Ive been roaming around
我一直在漂流
Always looking down at all I see
一直找不到我要的人
Painted faces, fill the places I cant reach
沒有感覺的人 充滿了我所有的世界 (這句比較不確定)
You know that I could use somebody
我想我想要有個伴
You know that I could use somebody
我想我想要有個伴

Someone like you and all you know and how you speak
像你一樣(的伴) 有跟你一樣的知識和你講話的方式
Countless lovers under cover of the street
無數的情人被埋沒在街頭上 (這句也不確定)
You know that I could use somebody
我想我想要有個伴
You know that I could use somebody
我想我想要有個伴
Someone like you
像你一樣(的伴)

Off in the night while you live it up Im off to sleep
當你在午夜中綻放時 我已經熟睡了
Waging wars to shake the poet and the beat
籌備着激發我內心中的詩人跟節拍
I hope its gonna make you notice
我希望這會讓你注意到我
I hope its gonna make you notice
我希望這會讓你注意到我

Someone like me, someone like me
像我這樣的人 像我這樣的人
Someone like me, somebody
像我這樣的人 某個人

Im ready now, Im ready now
我已經準備好了 我已經準備好了
Im ready now, Im ready now
我已經準備好了 我已經準備好了
Im ready now, Im ready now
我已經準備好了 我已經準備好了
Im ready now
我已經準備好了

Someone like you, somebody
像你一樣的人 某個人
Someone like you, somebody
像你一樣的人 某個人
Someone like you, somebody
像你一樣的人 某個人


Ive been roaming around
我一直在漂流
Always looking down at all I see
一直找不到我要的人

 

 

全歌詮釋 (翻自某美國網誌)
本歌是寫說 有一個人 他過去都看不起有情侶關係的人
他不會想要有深入的愛情 只想要無負擔的愛情
但當他遇到了一個他喜歡的人 他開始努力得想得到他的注意
他發現他其實跟他以前看不起的同樣 他也想要穩定下來了
他不想要再過浪子生活了 請求對方能接受他

引用:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010021607008

arrow
arrow
    全站熱搜

    自信立宏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()